ypsilon.org

Ypsilon, Vereniging voor familieleden van patiƫnten met schizofrenie of chronische psychose.

www.anoiksis.nl

Anoiksis, vereniging voor mensen met schizofrenie of chronische psychose.

www.asvz.nl

ASVZ is een organisatie voor zorg-en dienstverlening aan mensen met een verstandelijke beperking en mensen met psychische problematiek.

www.wonenbreburg.nl

Woningcorporatie, besteden bijzondere aandacht aan het huisvesten van mensen die dat moeilijker op eigen kracht kunnen.

www.stichtingwierde.nl

Wierde, geopend in 2017 is een woonzorgvoorziening aan de Leistraat in Breda voor veertien bewoners met hetzelfde ziektebeeld als de twaalf bewoners op Terp. Het ouderinitiatief is ontstaan uit de wachtlijst van Terp.

www.anbi.nl

Stichting Terp heeft een ANBI status, het geven aan een goed doel met informatie op de website.

www.stichtingstelle.nl

Stichting Stelle is een wooninitiatief in oprichting in Breda voor mensen met verhoogde psychose gevoeligheid.